ممنون میشم منو راهنمایی کنید من حدود دو ماه هست ک در یک مجموعه کار می کنم با اینکه خیلی تلاش کردم با محیط و اینا اداپت بشم اما هنوز راحت نیستم اونجا و هر جا ک میام نظری بدم یا چیزی بگم کلا یه داستانی درست میشه بنظرتون چی به مدیر بگم خوبه ک این حسم رو به صورت حرفه ای بیان کنم؟
2021-10-02 22:42:00 Canada کار #کاربگذارین مشکل رو حرفه ای بررسی کنیم شما در پوزیشن مشاور اونجا استخدام شدین ؟ یا خودشون ازتون نظر خواهی میکنند ؟
2021-10-02 22:45:00
نه من اونجا دستیارم ولی نظر کلی نمیدم در حیطه مسئولیتهای و کارای خودم حرف میزنم
2021-10-02 22:58:00
جزییات مسله ممکنه پاسخ رو عوض کنه. ولی بر حسب تجربه تو کارهای تخصصی سه ماه و بعضی وقت ها شش ماه اول شما در حال یادگیری هستین و بقیه تیم نقش حمایتی و اموزش شما رو دارند. نباید جای این دوتا عوض بشه. مهم نیست مدرک کی بالاتر هست یا سابقه کار و مهارت کی بیشتر. شما اونجا جدید هستید. مثلا ممکنه تحت شرایطی توی یک شرکت برای کار خاصی بودجه زمانی مهمتر از کیفیت باشه و درک این برای کسی که تازه شروع به کار کرده سخت باشه اگه اون فرد سعی کنه بر حسب نظر خودش به کیفیت اولویت بده با اینکه احتمالا پیش خودش فکر کنه کار درست رو انجام میده ولی کمکی به شرکت تو رسیدن به اهدافش نمی کنه. من فکر میکنم مطرح کردن این مسله با مدیرتون تو دو ماه اول کلا نمی تونه شکل حرفه ای داشته باشه.
2021-10-03 02:38:00
این قانون نه تنها در کانادا بلکه در ایران و سایر جاهای دیگه هم هست که میگن سه تا شش ماه اول ابتدایی حضور در هر شرکتی،از دادن ایدهها و نظرات جدید و پیشنهاد و راهکار خودداری کنید. حتی اگه به نظر خودتون خیلی پیشنهادات و راهکارهاتون خوب و عالی باشه. چون اولن به دلیل اینکه ممکنه به دلیل تازهوارد بودن خیلی عمیق متوجه مسایل و مشکلات و ارتباطات دورن شرکتی و نیازمندیهای سازمان نشده باشید، نظراتتون اشتباه باشه و دوم اینکه حتی اگر کاملن نظر و راهکار درستی پیشنهاد دادید، ممکنه به دلیل تازهوارد بودن قدیمیهای اون شرکت موضع منفی بگیرن و مقاومت کنن. بنابراین چند ماه اول حضور در شرکت به انجام کارهای روزمره و مطالعه جدی شرکت و نیازمندیهاش بپردازید. مساله بعدی احتراام به تجربه هست. به افراد با تجربه شرکتها و نظرات و اقداماتشون تا حداکثر جای ممکن باید احترام گذاشت به خصوص اگر تازه وارد به اون شرکت هستید.
2021-10-03 12:19:00